Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: dimitarkosev
Категория: Други
Прочетен: 12262
Постинги: 4
Коментари: 15
Гласове: 30
Постинг
20.07.2007 16:26 - Важни въпроси за вярата
Автор: dimitarkosev Категория: Други   
Прочетен: 982 Коментари: 4 Гласове:
0



-Какво е първото нещо което ти идва на ум когато чуеш думите Бог, вяра или църква? -Какво е отношението ти към религията като цяло, има ли някаква полза от нея? -Според теб какво става с човек след като умре? Има ли ад и рай? -Какаво е твоето отношение към хората, които вярват в Исус Христос и спазват неговите заповеди? -Кой според теб е Исус Христос. Ако имаш мнение по тези въпроси не се свени да драснеш два три реда:)



Гласувай:
0



1. leif - :)
25.07.2007 00:56
Ами много въпроси на куп:( Разбира се че има Бог.
Също и че вярата е много полезна и безценна.Сега ми се спи,но утре ще си кажа накратко мнението по всички точки :)))
цитирай
2. dimitarkosev - Въпрос към bogoizbrania
27.10.2007 12:17
Не ми стана много ясно, затова ще питам по какъв начин свързваш Бог с времето, какво имаш предвид като казваш това?
цитирай
3. анонимен - Бих отговорил на всичките ти въпроси, ако...
20.01.2008 15:23
Бих отговорил на всичките ти въпроси, ако ми кажеш, защо се интересуваш от това! За мене има два варианта: Човек или е нуждаещ се(за Бог) и търси Бога безусловно и с пълно доверие, или просто е някой, който иска да научи нещо, ново да види, да опита итн. Просто като в скъпа сладкарница, където има само вкусни неща!!!
цитирай
4. анонимен - Вярвайте в Своя Отец, мили братя!
05.10.2008 18:56
Първото нещо което се гради в съзнанието ми, когато чуя Божието име и всичко свързано с Господа, е едно велико чувство на силна привързаност, гореща благодарност и огромно желание за общение навека с моя Спасител. Да, аз съм вярващ, истинно вярвам и знам, че това е единственият път, единственият правилен път. Искренно препоръчвам на тези, които не са открили нуждата от вяра да я потърсят, а на онези, които вече вярват, на тях само се възхищавам!
цитирай
Търсене

Архив